kalfamin kardesini bana siktiriyor

ben 33 yaşında seksi çok seven bir erkeğim beni babam 23 yaşınada evlendirdi yıllardır karımlada çok iyi bir seks hayatı yaşıyorum beni asla başka kadınlara muhtaç etmiyecek bir dişidir ama öyle olmadı.ben bir motor ustasıyım yıllardır yanımda calışan bir kalfam var hala çalışıyor ona 2 yıl evvel düğün yapıldı fakir biri idi yardımlarım çok oluyordu o bakımdan evlendikten sonrada ailcek beraber dururuyoruz sayılır gelir giderler bizde
HİKAYENİN DEVAMINI OKUMAK İÇİN BEDAVA ÜYE OL

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

